Onze orkesten

Kies voor ons orkest, onze drumband of allebei.

Geschikt voor alle niveaus

Stadsharmonie Enschede kent een B-orkest (een mix van beginnende en gevorderde muzikanten) en een A-orkest (gevorderde muzikanten). De dirigent is Freek Engelbarts.

Lekker gevarieerde stijlen

Er wordt populaire muziek gemaakt in diverse stijlen. Voor liefhebbers van slagwerk beschikt Stadsharmonie Enschede ook over een drumband.

Altijd gezellig

Naast het muzikale gebeuren is het sociale aspect eveneens van groot belang. De vereniging repeteert in een gezellig gebouw en ontwikkelt allerlei activiteiten. Een vereniging die voor afleiding, onderlinge betrokkenheid, plezier en muzikale ontwikkeling zorgt.

Drumband

Een onderdeel van Stadsharmonie is de drumband. Hier kan je naar hartenlust je ritmische gevoel kwijt. Er zijn verschillende mogelijkheden: snaredrums, pauken, grote trom, drumstel, maar ook van melodisch slagwerk wordt gebruik gemaakt. De drumband staat onder leiding van Gerrit Kelder.

Repetitietijden

Drumband: maandagavond (20:00 - 21:30 uur)
B-orkest: donderdagavond (19:20 - 19:50 uur)
A-orkest: donderdagavond (20:00 - 22:00 uur)
Locatie: Stichting 55+

Doe ook mee!

Begin met muziek maken bij Stadsharmonie Enschede en kom er achter hoe leuk het is om samen muzikaal bezig te zijn!
Schrijf je vandaag in

Neem gerust contact op als iets nog niet helemaal duidelijk is.