Robson in Harmony

StadsharmonieAlgemeen

Een concert gebaseerd op kunst

Op de locatie van stichting Vierkwart ‘het Robson’ maak je op zondag 30 oktober vanaf 11:00 iets bijzonders mee. Kunstenares Danielle Spoelman is maandenlang bij de repetities van Stadsharmonie Enschede aangeschoven om te luisteren en om muziek op haar eigen manier te interpreteren. Het resultaat is een serie werken en portretten waardoor je anders gaat luisteren én kijken naar muziek. Het orkest en de drumband van Stadsharmonie Enschede heeft op hun beurt daar muziekstukken bij uitgezocht. Hoe zou dat klinken? Kom het uitzoeken bij Robson in Harmony!

Om 10:45 gaat de zaal open en de bar is open. De eerste koffie krijg je van ons. Verschillende kunstenaars zullen die dag hun ateliers open zetten voor publiek. Zo kun je een kijkje nemen in de keuken van de artistieke wereld van het Robson.